Ads by Muslim Ad Network

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Comfort Eating

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Comfort Eating

    Originally posted by RaineR View Post
    i dont think i'm up for the challenge :D cuz TruePath is not well today i cant do that to him;)
    you didnt read my post above did u? i'm not taking the challenge man
    There is no such thing as an Israel,
    It is occupied-palestine


    Should the Jews have been given a homeland?

    YES...........in germany,

    the world should have given the jews germany as payment for the holocaust

    Comment


    • Re: Comfort Eating

      Originally posted by RaineR View Post


      whats wrong truepath? did i say anything wrong? why being mean? its not good for your cold, its gonna get worse other wise:inlove:
      haha!

      man! that was one genuine post ... in which i was honestly trying to explain myself...clarfying by saying I wasn't trying to directly or indirectly infer about your delay of asr prayer... and you think I am being mean... *sigh*... see how much you have already got used (infact a bit overly used) to the faculty of sarcasm .. cuz there was no meanie stuff in this case
      لا أريد مِنْكُمْ جَزَاء وَلا شُكُورًا

      Comment


      • Re: Comfort Eating

        Originally posted by truepath View Post
        haha!

        man! that was one genuine post ... in which i was honestly trying to explain myself...clarfying by saying I wasn't trying to directly or indirectly infer about your delay of asr prayer... and you think I am being mean... *sigh*... see how much you have already got used (infact a bit overly used) to the faculty of sarcasm .. cuz there was no meanie stuff in this case
        hhhmmm ok.
        There is no such thing as an Israel,
        It is occupied-palestine


        Should the Jews have been given a homeland?

        YES...........in germany,

        the world should have given the jews germany as payment for the holocaust

        Comment


        • Re: Comfort Eating

          Originally posted by *hijab* View Post
          we mainly have home made chips and chiken/wings and pizza

          usually home made :up:
          Homemade even better. Pizza too. My wife can make it and we made chicken wings once too. My wife only eats vegetable and we all are chicken eaters and ghosht eaters lol so we take the mic outta her. She cant stand chicken or fish
          الصلوۃ والسلام علیک یا سیدی یارسول اللہ

          Comment


          • Re: Comfort Eating

            Originally posted by Kasim2k7 View Post
            Homemade even better. Pizza too. My wife can make it and we made chicken wings once too. My wife only eats vegetable and we all are chicken eaters and ghosht eaters lol so we take the mic outta her. She cant stand chicken or fish
            lol in past 7 months.... i have had meat may be max 3-4 times... once when I went to see a jamaat here...

            chicken also max 3-4 times...twice when i had lunch at central mosque after jumuah... once at iftari in another mosque
            لا أريد مِنْكُمْ جَزَاء وَلا شُكُورًا

            Comment


            • Re: Comfort Eating

              Originally posted by Kasim2k7 View Post
              Homemade even better. Pizza too. My wife can make it and we made chicken wings once too. My wife only eats vegetable and we all are chicken eaters and ghosht eaters lol so we take the mic outta her. She cant stand chicken or fish
              aww, ure wife seems like a nice lady
              check out this blog>>>http://myworldmuslimah.wordpress.com/

              Comment


              • Re: Comfort Eating

                Originally posted by *hijab* View Post
                aww, ure wife seems like a nice lady
                yeah she makes chicken but she doesnt eat it. actually i just rememberd i put pics up yesterday...have you seen them? cuz im gonna take them off
                الصلوۃ والسلام علیک یا سیدی یارسول اللہ

                Comment


                • Re: Comfort Eating

                  Originally posted by Kasim2k7 View Post
                  yeah she makes chicken but she doesnt eat it. actually i just rememberd i put pics up yesterday...have you seen them? cuz im gonna take them off
                  of umair?....no i havent

                  is it in you my name is kasim thread? if yes im goin to look lol
                  check out this blog>>>http://myworldmuslimah.wordpress.com/

                  Comment


                  • Re: Comfort Eating

                    Originally posted by *hijab* View Post
                    of umair?....no i havent

                    is it in you my name is kasim thread? if yes im goin to look lol
                    yes before i take them off
                    الصلوۃ والسلام علیک یا سیدی یارسول اللہ

                    Comment


                    • Re: Comfort Eating

                      Originally posted by Kasim2k7 View Post
                      yes before i take them off
                      i just saw him :inlove:
                      check out this blog>>>http://myworldmuslimah.wordpress.com/

                      Comment


                      • Re: Comfort Eating

                        Originally posted by RaineR View Post
                        salamm

                        I think i only eat Junk food/comfort food when i'm bored doing nothin at home i'd go and and grab a bar of chocolate and a big mug of coffee with coffee mate(lovely) and sit infron of tv and munch lol

                        ASSALAMUALIKUM
                        Eating chocolate and drinking coffee is rather delicious,
                        but coffee is a not a good addiction so u should drink it in moderation.
                        I was once a coffee addict but i kick it out nuttin can't beat ma chocolate though
                        ..

                        :D lol

                        Comment


                        • Re: Comfort Eating

                          Originally posted by *hijab* View Post
                          we mainly have home made chips and chiken/wings and pizza

                          usually home made :up:
                          yeah home made is good:up:
                          The enforcement of Muslim Brotherhood is the greatest social ideal of Islam. On it was based the Prophet's (SAW) sermon on his last pilgrimage, and Islam cannot be completely realized until this ideal is achieved. '
                          (Shaikh Maulana Muhammad Yusuf)
                          In Lam Takun Ghaadiban Annee Falaa Ubaalee...

                          Comment


                          • Re: Comfort Eating

                            did anyone say chicken wings:1popcorn:

                            man this thread is just making me hungry

                            and i cant eat anything cuz im fasting today:(

                            ill buy some when i break it later today inshallah:D
                            ‎"when she is a daughter, she opens a door of jannah for her father. when she is a wife, she completes half of the deen of her husband. when she is a mother, Jannah lies under her feet. If everyone knew the status of a muslim women in islam, even men would want to be women." Sheikh Akram Nadawi

                            Comment


                            • Re: Comfort Eating

                              SubhanAllah.

                              I dont know what to say. I have no idea why mods allow this sort of spam *rubeyes*

                              At one of the sisters, yeh most people say that when they're stressed they cant eat...lol I feel hungrier. Probably a pshychological way of filling an imginary emptness *rolleyes*

                              Anyway I think this thread should be closed. It's fitnah central as it seems *eek*

                              Comment


                              • Re: Comfort Eating

                                closed on thread starters request.
                                Take a step into our unique Muslim Montessori school:
                                http://campaign.justgiving.com/…/a-…/buildalamiyahschool2015

                                Donate your sadaqah to help build a Model School for all our children.
                                Please watch our school appeal: https://youtu.be/SY819jmCbzw

                                Text SCHL15 followed by £10 to 70070 and make a difference.
                                Please forward this message to help turn this vision into a reality.

                                The Prophet (SAW) also said, "The believer's shade on the Day of Resurrection will be his Sadaqah." (Ahmad)

                                ‪#‎ChangingEducation

                                Comment

                                Working...
                                X